Plynulý a efektívny priebeh likvidácie poistných udalostí je našou prioritou. Prostredníctvom služieb, ktoré poskytujeme sa snažíme minimalizovať administratívu spojenú s poistnými udalosťami. Počas likvidácie škôd vám poskytneme bezplatné poradenstvo a konzultácie, v prípade potreby vieme zabezpečiť aj právne služby. Všetkým našim klientom sprístupníme náš unikátny software pre likvidáciu poistných udalostí SELISU.
Čo je SELISU?
- Digitálne riešenie s automatizáciou a reportami pri riešení škodových udalostí
- Zrýchlenie a zefektívnenie riešenia škodových udalostí
- Riešenie, pri ktorom už viac nebudete potrebovať excel a ďalšie zdieľané dokumenty
- Systém, ktorý zastrešuje všetko, čo likvidátor u makléra pri likvidácii škodovej udalosti potrebuje
- Systém, vďaka ktorému má klient kompletný prehľad o jeho škodových udalostiach
- Bez potreby ukladať dáta z e-mailov priamo do priečinkov
- Komplexný systém, ktorý šetrí čas a zefektívňuje komunikáciu MAKLÉR-KLIENT pri riešení škodových udalostí
- Možnosť zriadenia klientskeho prístupu
- Mobilná aplikácia pre klientsky prístup umožňujúca rýchle a jednoduché hlásenie škodových udalostí
- Digitálny systém pre maklérov a ich likvidátorov
- Kontrola stavu a riešenie škodových udalostí priamo v systéme
- Jednoduchá a intuitívna filtrácia nahratých škodových udalostí na základe interného čísla, čísla PU, mena klienta, stavu PU či iných atribútov
- Automatické čítanie a priraďovanie e-mailov priamo ku škodovej udalosti vytvorenej v systéme (vrátane príloh)
- Správa súborov potrebných na likvidáciu škody s možnosťou priradiť konkrétnej poistnej udalosti špeciálne dokumenty